به گزارش روابط عمومی موسسه خادمین حضرت رضا علیه السلام کاشان ،رضا ناظری کارشناس مشاور خانواده صدا و سیما، شامگاه ١٩ تیر ماه در همایش مهرورزی از هفتمین شب یازدهمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری آه و آهو در کاشان، به مدیریت در خانواده اشاره کرد و گفت: اگر زن با شوهر و شوهر با زن رابطه خوب وگفت وگو داشته باشند همه مشکلات خود را با گفت وگو حل خواهند کرد.

وی مهمترین دلیل موفقیت یک خانواده را در داشتن توانایی گفت و گو با یکدیگر دانست وافزود: در خانواده ای که قوانین گفت وگو از سوی زن وشوهر و فرزندان خانواده رعایت می شود خانواده ای موفق هستند.

به گفته وی، خانواداه ای موفق و خوشبخت است که همه اعضای خانواده بتوانند با یکدگر خوب حرف بزنند و احساس یکدیگر را خوب درک کنند و این درک احساس یکدیگر را بتوانند خوب به یکدیگرمنتقل کنند.

کارشناس مشاور خانواده صدا و سیما در ادامه با تأکید بر اینکه همدلی بین اعضای خانواده از هم زبانی بین آنها بهتر است، اظهار داشت: زن و شوهر باید نسبت یکدیگر تعهد داشته باشند و چنانچه به دیگر تعهد داشته باشند متعلق به یکدیگر خواهند بود.

ناظری همچنین، تعهد، تعلق، تعادل بین خواسته های یکدیگر، درک فرصت ها، ارج گذاشتن به ارزش های یکدیگر، همدلی، همفکری و همراهی زن و شوهر با یکدیگر با در حل مشکلات خانوادگی حائز اهمیت دانست و گفت: ۵۵ درصد اثر گذاری زنها و شوهرها برای یکدیگر از طریق زبان است، ٣٨ درصد اثر گذاری از لحن صدا است، ٧ درصد دقیق ترین کلمات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست
تماس با ما